Kicsilány12 2016.01.09. 15:51

Ámen

 

Éjjel, kéjjel, fénnyel jöttél,

Jégben éltem, de feltörtél.

Éltem széfben, jól elzártan,

Begubózva, csak rád vártam.

 

Éjjel, kéjjel, szívvel jöttél

Gyorsan jöttél, elköszöntél,

Télben szélben jól átfáztam

Nyarat hoztál, rád találtam.

 

Segíts nékem, egész évben,

Míg ismerlek légy egészen,

Test-lélekkel légy egészben,

Bennem soha nem lesz szégyen,

 

Uralkodjál mindörökké. Ámen.

A bejegyzés trackback címe:

https://szemeimenat.blog.hu/api/trackback/id/tr948254834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása