Kicsilány12 2016.01.09. 15:51

"Only you"

 

Barátom vagy.

Szerelmem.

Támaszom és

társam.

Te vagy az,

Kire egész eddig

Vártam.

Te vagy az,

kit kerestelek

s végül megleltelek,

s te vagy kit másban

eddig nem találtam.

 

Légy a társam és a bajban

fogd erősen kezem!

Vezess engem! Szeress engem!

Ez a fontos nekem.

 

Bármi jön is, ő a gyengébb

szembe nézünk vele.

Szó ne fájjon, tett ne bántson.

Ez mindennek lényege.

 

Soha-soha ne feledd el,

te vagy az ember,

te vagy az egyetlenegy,

kiben önmagam ismertem fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://szemeimenat.blog.hu/api/trackback/id/tr918254830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása