Kicsilány12 2010.08.15. 13:02

Szemeimen át

Miért pont "Szemeimen át"? Hiszek a(z első) megérzésben. Amikor ki akartam választani a blogcímemet, Groovehouse: Szemeiden át című dala ugrott be. Ennek a refrénje így szól:

"Szemeiden át újra hív a mindenség.
Tiéd a világ, minden, ami bánt elmúlt rég.

Szemeiden át álmaidat látom én.
Tiéd a világ, minden, ami bánt elmúlt rég."

Ez a blog az én "szememen át" szemléli az embereket, a világot, a szerelmet, és mindent, amit én Életnek hívok. Ha tetszik olvasd. Élvezd. Ha nem tetszik, próbáld meg "más szemmel" olvasni. Próbáld elfogadni, hogy "én, másképp látok, és máshogy vagyok más, mint te".

 

1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szemeimenat.blog.hu/api/trackback/id/tr532223058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása